joi, 22 mai 2014

Fashion


         Heei :) Mai tineti minte postarea cu tinutele prietenelor mele intr-o zi obisnuita de scoala? Ei bine, acum va voi prezenta outfit-urile purtate pentru pozele de album. Enjoy!! ♥
                                                                                                              -Alexandra :*

         In primul rand, exista mai multe diferente intre poze: in timp ce Tea le-a facut in aer liber, Miruna s-a adaptat unui spatiu inchis, cu un aer putin misterios. De asemenea, trebuie subliniate diferentele de stil, dar si amprentele personale adaugate. Sincer cand am vazut prima data pozele nu mi-a venit sa cred ce vad. A fost o surpriza foarte placuta pentru mine! Si acum, cand scriu aceste randuri si ma gandesc la faptul ca le stiu pe fetele acestea de aproape 14 ani am un sentiment foarte placut!! ♥  
         Acum haideti sa le analizam tinutele :)

        Tea a obtinut o tinuta ideala pentru un astfel de "eveniment", avand in vedere circumstantele. Camasa, geaca de blugi, fusta cu model si ghetele alcatuiesc un outfit cu un aer tineresc, potrivit firii sale energice. La capitolul accesorii, si Tea si Miruna au mers pe acelasi principiu: mai putin inseamna mai mult, aici acesta potrivindu-se perfect. "Elementul vedeta" al acestei tinute este fusta, care mi se pare absolut geniala. Tea, tine-o tot asa!!








         Miruna m-a surprins atat de tare, incat nu am crezut ca ea este in poza! Dar apoi mi-am dat seama cat de mult s-a maturizat. Arata ca o printesa!! Totusi, de remarcat este si rochia: dungile orizontale nu i se potrivesc oricui, dar Miru arata perfect cu ele. Si pentru ca fara acele ghete tinuta nu ar mai fi fost la fel, tot ce pot sa zic este: 10+ !! Miruna, sunt mandra de tine!!






          Sincer, asa cum am mai spus, abia astept sa le vad in seara banchetului, in rochii elegante si pantofi cu toc. Nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul: banchetul este maine. Sunt sigura ca vor arata superb! Si pentru ca stiu ca vor citi aceasta postare, am si un mesaj pentru ele: Tea, Miru, ne cunoastem de cand suntem mici, am crescut impreuna. Anul trecut, la banchetul meu, nu am realizat cat de mult ne-am maturizat. Maine seara este seara voastra, si sunt sigura ca veti straluci! Sunt mandra de voi! Si sunt si mai mandra de prietenia noastra!! 

            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu