luni, 17 august 2015

Jurnal de vacanță - Delta Dunării 2015

16-17 august

          Dragă jurnalule,

     Este ora 2 noaptea, iar eu sunt încă în gară. Asta pentru că trenul are o întârziere de 2 ore. Deci, cel mai probabil va ajunge pe la 3. Totuși, nu mă plictisesc, pentru că m-am întalnit cu una din prietenele mele, care merge si ea in alt oraș, așa că am cu cine sa stau. Vorbim când urc în tren.
     Actualizare: este 3:30, și sunt în tren de cateva minute. Nu am mai mers cu trenul de câțiva ani. Dar imi place :D (deși se aude foarte clar sunetul roților, ceea ce e cam enervant). Ceea ce e si mai enervant este că am pierdut trenul din București spre Tulcea, din cauza întârzierii, așa că vom lua un autobuz. Acum probabil voi dormi. Pe dimineata!
     Am ajuns in Tulcea. Este ora 2 după-amiază. Asa cum am spus, din București am luat autocarul până aici. Orașul mi se pare superb :D Acum stam la terasa până la 4, când vom lua o alta mașină până la Mahmudia, o localitate în care ne-am cazat. Suntem pe malul Dunării și mi se pare așa liniștit. Totuși aș fi vrut sa mergem cu vaporașul, dar am ajuns prea târziu (aparent este o singura cursa pe zi, la 13:30).
     Am ajuns în sfârșit! După un drum de aproape o ora (în care am adormit din 5 în 5 minute). Pensiunea unde suntem cazați este literalmente la intrarea in Mahmudia. Îmi place aici, pentru că este foarte calm. Acum probabil mă voi relaxa, până ieșim la cină.
     Este seara. Am mers până în centru la un restaurant, iar mâncarea a fost super bună. Am comandat felul meu preferat: piept de pui cu cartofi prăjiți :D Yummy. Iar acum mă voi duce la culcare. Noapte bună! Pe mâine!


Cateva poze:

Mancarea mea preferata :) 


 O fantana
 Cu bazin


Si da, un vultur sculptat


Si un leagan din lemn





Piscina si un ghiveci cu o roata


                                                                   
                                                                              



Si un cuptor de caramida


Si o planta care mi-a placut cum arata, desi nu stiu exact ce e :D
                                                                   
   
Un tobogan si leagan    



O trambulina pe care am incercat-o



Si piscina, din nou



Si sezlonguri :D






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu