duminică, 20 decembrie 2015

DIY FULGI DE ZAPADA


     Heei :) M-am intors cu o alta postare. Pentru ca nu am mai postat de ceva timp, am decis sa fac o mini-serie de postari, in total 5. Asadar, incepand de astazi, pana pe 24, voi posta in fiecare zi cate o postare legata de Craciun :D
                                                                                                                         -Alexa :*

     In aceasta postare va voi rata cum sa faceti fulgi de zapada din hartie, pentru a va decora camera, ferestrele, sau chiar bradul de Craciun :D

          Materiale necesare

- hartie alba sau colorata (eu am folosit alba si albastra)
- foarfeca
- sfoara (optional)
     *Apropo, va place fundalul meu? Pentru ca am vrut sa-l fac putin mai festiv am decis sa folosesc harte de impachetat, pe care chiar am folosit-o anul acesta cu scopul ei principal*


Pasul 1. Luati o foaie de hartie A4, pe care o indoiti astfel incat sa formati un patrat. Acum ar trebui sa aveti un triunghi, care atunci cand este desfacut este un patrat, si un dreptunghi (a.k.a. partea hasurata de mine, pe care voi nu trebuie sa o hasurati, dar eu am vrut sa va arat pixul meu cu Mos Craciun pe care l-am primit cadou la Secret Santa). Acum, dua am recitic ceea ce am scris, mi-am dat seama cat de ciudat am explicat acest pas :)) Altfel spus, dintr-o foaie decupati un patrat, cu latura egala cu latimea foii initiale, pe care il indoiti pe diagonala. Acum sper ca explicatiile mele au mai mult sens :)) 










Pasul 2. Indoiti din nou triunghiul, astfel incat sa obtineti un triunghi mai mic.





Pasul 3. Acest pas chiar nu stiu cum sa-l explic foarte bine. Practic, trebuie sa indoiti mai intai partea dreapta a triunghiului, iar peste sa aduceti si partea stanga. Sper ca se intelege din poze :)




Pasul 4. Bun, acum trebuie sa taiati baza figurii create, pentru a a ramane, din nou, cu un tringhi. Puteti sa trasati o linie dupa care sa taiati, sau puteti sa o faceti pur si simplu, asa cum fac eu de obicei.



Pasul 5. De aici, intervine imaginatia. Puteti sa creati orice model doriti, puteti sa taiati varful triunghiului dupa un model, sau baza acestuia, sau pe margini. Optiunile sunt nelimitate. Acesta este modelul pe care l-am facut eu.



Pasul 6. Acum trebuie doar sa desfaceti fulgul creat. Si, in doar 5 pasi, ati obtinut un fulg de zapada din hartie pe care l-ati facut voi. Este unul din proiectele mele preferate!



Pasul 7. Acum trebuie sa decideti ce veti face cu fulgul. Il puteti lipi pe cadouri, sau il puteti folosi ca ornament pentru bradul de Craciun, saul puteti face ce am facut si eu: creati o ghirlanda cu fulgi, cu care va putei decora camera. Tot ce trebuie sa faceti este sa decupati mai multi fulgi (de aceeasi culoare sau de culori diferite), pe care sa ii lipiti de o bucata de sfoara.





      Si pentru ca am facut mai multi fulgi decat incapeau pe sfoara, am decis sa ii lipesc pe usile de la dulap :) In unele cazuri, am folosit un perforator, la pasul 5, ca sa creez modelul.






     Acesta este rezultatul meu final!! Daca decideti sa faceti acest proiect, asigurati-va ca imi trimiteti si mie poze, pe Twitter sau pe Instagram!!
      Username Twitter: @alexaroot23
      Username Instagram: alexa.root

     Daca v-a placut aceasta postare, va rog sa ii dati +1 si nu uitati sa reveniti maine, pentru inca o postare legata de Craciun!! 
     
     Don't forget to smile!! BE HAPPY. BE BRIGHT. BE YOU!!


      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu