luni, 21 decembrie 2015

5 CADOURI RAPIDE PENTRU CRACIUN


     Hei :) Alexa aici :* Aceasta este a doua postare din mini-seria mea de Craciun, in care va voi da cateva idei de cadouri rapide, daca inca mai aveti de cumparat cateva cadouri, dar poate nu aveti idei. Ei bine, acestea sunt ideile mele. Sper sa va ajute!!

1. Casti
          Castile sunt o idee practica, apreciata in majoritatea cazurilor. De exemplu, multi oameni calatoresc si prefera castile pentru a bloca zgomotele, sau pur si simplu, asculta muzica ca o modalitate de relaxare. Asadar, castile sunt o idee foarte buna! Anul trecut, cand am facut la scoala Secret Santa, i-am luat colegei mele o pereche de casti si a fost foarte incantata, mai ales ca avea nevoie de ele.


2. Haine
          Personal, mai ales in cazul baietilor, aleg tricouri sau, pentru ca suntem in sezonul rece, plovare. Este o idee universala, as putea spune, pentru ca nu poti gresi cu un tricou dragut sau cu un plover calduros. Aceasta idee functioneaza foarte bine si in cazul fetelor. Anul trecut, tot la Secret Santa, am primit cadou un plover de Craciun care inca imi place foarte mult. Coincidenta e ca fata care mi-a dat cadoul este cea careia i-am facut si eu cadou, castile :)


3. Papuci
          Din nou, fiind sezonul rece, papucii sunt o idee foarte buna pentru oricine. Eu cel putin, as fi foarte fericita daca as primi o pereche de papuci :) Cred ca este a treia oara cand spun "Secret Santa" doar in aceasta postare, dar anul acesta am cumparat pentru colega mea o pereche de papuci rosii, cu Mos Craciun, care i-au placut foarte mult. Asadar, aceasta idee este foarte buna :)


4. Decoratiuni de Craciun
          Fie ca vorbim despre globuri de pus in brad, decoratiuni cum ar fi globuri cu zapada, sau o figurina in forma de Mos Craciun, de exemplu, acestea vor fi apreciate cu siguranta. Deoarece acesta este unul din cele mai frumoase aspecte ale Craciunului: sa daruiesti cadouri persoanelor importante pentru tine :)


5. Carti
          Cartile "traditionale" sunt mai putin citite, mai ales in zilele noastre, deoarece Internetul este principala modalitate de accesare a informatiei. Totusi, cartile, indiferent de gen, sunt o modalitate excelenta de relaxare. Care este cartea ta preferata? A mea este "Jane Eyre", de Charlotte Bronte :)


     Sper ca v-a placut aceasta postare :D Daca v-a placut, va rog sa ii dati +1 si sa cititi si alte postari. De asemenea, am inceput si o mini-serie de Craciun, in care voi pune o postare in fiecare zi pana pe 24 decembrie. Prima postare "DIY fulgi de zapada" este deja pe blog :) :D

     Don't forget to smile!! BE HAPPY. BE BRIGHT. BE YOU!! :) :D <3



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu