marți, 22 decembrie 2015

RETETA DE FURSECURI


     Heei :) Bun venit la a treia postare din mini-seria mea de Craciun. In aceasta postare va voi prezenta reteta dupa care am facut anul acesta fursecuri de Craciun, pe care, de altfel, le-am facut astazi si au iesit delicioase :D De asemenea, aceasta reteta este din numarul din anul 2003 al revistei "Carticica Prajitura Draga mea". Dupa cum vedeti, revista este de acum 12 ani, dar este plina cu retete de prajituri, torturi si dulciuri pentru Craciun, care merita inceracte, pentru ca arata absolut delicios. Sa incepem!! :)

                                                                                                                              -Alexa :*

          Ingrediente
- 1 ou
- 1 pachet unt
- 150 grame zahar (puteti pastra putin unt din acest pachet pentru tapetarea tavilor)
- 1 lingurita amoniac stins cu 3 linguri de lapte
- coaja rasa de lamaie
- 500 grame de faina
- zahar pudra

          Cum procedezi

     Amesteca bine untul cu oul, zaharul, amoniacul stins cu lapte, coaja de lamaie si faina pana obtii un aluat potrivit. Intinde o foaie de 5 mm grosime. Decupeaza cu forme speciale pentru fursecuri stelute, inimioare, braduti, semilune etc. Aseaza fursecurile intr-o tava unsa cu unt si tapetata cu faina. Trebuie sa le coci la foc potrivit pentru 10-15 minute, desi eu le-am tinut pentru 20 de minute, aproximativ. De asemenea, vor iesi destul de multe fursecuri. Eu, de exemplu, am copt 4 tavi in toatal :) :D
     Pudrezi cu zahar fursecurile imediat dupa ce le-ai scos de la cuptor, dar aveti grija, pentru ca sunt fierbinti. Recomandat ar fi sa le lasati la inmuiat intr-o folie de celofan intre 2-5 zile, dar eu nu cred ca o sa fac asta. Nu cred ca este vreo problema atata timp cat nu sunt mancate calde, pentru ca in acest caz pot provoca dureri de stomac. Asadar, asteptati sa se raceasca, iar apoi infruptati-va din aceste fursecuri delicioase! 

     Acesta este rezultatul meu:








      Daca v-a placut aceasta postare va rog sa ii dati +1 si sa reveniti si maine pantru inca o postare din mini-seria mea de Craciun. De asemenea, puteti sa cititi si ultimele 2 postari legate de acest sezon: DIY fulgi de zapada si Cadouri rapide pentru Craciun :)
      
     Don't forget to smile!! BE HAPPY. BE BRIGHT. BE YOU!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu