miercuri, 23 decembrie 2015

FILMELE MELE PREFERATE DE CRACIUN


     Heecred d) Bun venit la a patra postare din mini-seria mea de Craciun, in care postez in fiecare zi pana pe 24 decembrie :D In aceasta postare va voi prezenta topul filmelor mele preferate de Craciun. Si desi initial voiam sa fac un top 10, pana la urma mi-am dat seama ca sunt 11 filme care se afla in topul meu, asa ca, pana la urma, aceasta este lista mea cu filme la care ma uit in aceasta perioada. Voi spune cate o idee depre fiecare film, dar nu voi da nici un spoiler, in caz ca nu ati vazut vreunul din aceste filme, ceea ce inteleg perfect, avand in vedere faptul ca saptamana trecuta am vazul "Elf" pentru prima oara :) De asemenea, toate filmele sunt in ordine aleatorie. Asa ca, sa incepem. 
                                                                                                                     -Alexa :*

          1. Home alone - Singur acasa 1, 2, 3

     Sincer, primele 3 filme din seria Home Alone sunt o traditie, practic, de Craciun. Pur si simplu, este o comedie perfecta pentru o zi friguroasa. Si tocmai mi-am dat seama ca Home Alone 3 este astazi la TV, asa ca acum sunt entuziasmata. Premisa acestui film este aceeasi pentru toate cele 3 filme: un copil trebuie sa se descurce singur atunci cand are de-a face cu niste hoti. Macaulay Culkin in primele doua filme si Alex D. Linz in cel de-al treielea film se descurca perfect in acest rol! Exista inca doua filme din acesta serie, Home Alone 4 si Home Alone 5, pe care eu nu le-am vazut inca.

          2. How The Grinch Stole Christmas - Cum a furat Grinch Craciunul

     Denumirea completa este "Dr. Seuss' How The Grinch Stole Christmas", cunoscut simplu ca "The Grinch" este un film din anul 2000 cu Jim Carrey si Taylor Momsen. Este un film foarte amuzant, si cum "Gossip Girl" este unul din serialele mele preferate, sa o vad pe Taylor Momsen in rolul lui Cindy Lou Who mi se pare foarte cool, mai ales ca este asa draguta :)

          3. A Christmas Carol - Colind de Craciun/ O poveste de Craciun

     Filmul este bazat pe povestea scrisa de Charles Dickens si este atat film artistic, din 1999, cu Patrick Stewart in rolul principal, sau animatie, din 2009, cu Jim Carrey. Eu am vazut varianta din 1999, care mi-a placut foarte mult, dar oricum, povestea este aceeasi: Ebenezer Scrooge este un batran morocanos care nu iubeste Craciunul. Situatia se schimba atunci cand este vizitat pe rand de fantoma Craciunului trecut, fantoma Craciunului prezent si fantoma Craciunului viitor. Filmul este unul dintre preferatele mele pe care le-am descoperit anul acesta, deoarece are un mesaj asa de puternic. I love it!

          4. Christmas with the Kranks - Craciunul cu familia Krank

     Este un alt film pe care l-am descoperit anul acesta, o comedie care a urcat destul de repede in topul filmelor mele preferate. Jamie Lee Curtis si Tim Allen sunt un cuplu care locuiesc pe cea mai festiva strada din America, posibil. Ei bine, pentru Craciun, fata lor decide sa plece de acasa, asa ca cei doi decid sa "sara" peste Craciun. Totusi, vecinii lor nu se lasa pana cand casa lor devine una festiva, situatie ce va deveni comica imediat. Totusi, fata lor ia o decizie neasteptata, ceea ce ii face pe parinti sa faca cumparaturi si sa decoreze casa in timp record. Sincer, este unul din filmele mele preferate de Craciun <3

          5. Love Actually

     Flmul este o comedie romantica in care joaca o multime de actori cunoscuti: Hugh Grant, Bill Nighy, Keira Knightley, Emma Thompson, Colin Firth, Liam Neeson, Chiwetel Ejifor, Alan Rickman, Rowan Atkinson, in care sunt prezentate mai multe povesti diferite de viata, pe perioada sarbatorilor de iarna, pana la Craciun. Cum actiunea incepe la sfarsitul lui noiembrie, respect povestea si ma uit la film la inceputul lunii decembrie. Acesta cred ca este de altfel printre primele filme de Craciun la care ma uit atunci cand incepe sezonul sarbatorilor de iarna :)

          6. Elf - Elful

     Este un film din anul 2003, cu Will Ferrell si Zooey Deschanel in rolurile principale, in care este prezentata povestea lui Buddy, un elf de la Polul Nord care lucreaza pentru Mos Craciun, care nu este tocmai un elf tipic. Intr-o zi afla adevarata poveste a vietii lui si pleaca la New York ca sa-si intalneasaca tatal. Totusi, situatia este putin mai complicata decat atat. Din nou, acest film l-am vazut anul acesta pentru prima oara si mi-a placut foarte mult! Este un film pe care il recomand!

          7. The Case for Christmas - Procesul lui Mos Craciun

     Acest film, impreuna cu "Elf" ma fac sa cred in Mos Craciun dupa ce le vad, doar pentru ca ma fac sa simt imediat "spiritul Craciunului". Asa cum spune si titlul, Mos Craciun este incriminat intr-un proces, dar situatia se schimba pe parcurs. Povestea este una frumoasa, care va face pe oricine sa se simta festiv, oricat de Scrooge sau Grinch ar fi ;)

          8. Four Christmases - De Craciun nu stam acasa

                Reese Witherspoon si Vince Vaughn formeaza in film un cuplu care evita in fiecare an Craciunul cu familiile lor, folosind diferite scuze. Totusi, intr-un an situatia se schimba, iar cei doi sunt obligati sa petreaca 4 Craciunuri intr-o singura zi. Evident, ziua devine imediat o comedie in toata regula, deoarece cei doi nu au niste familii obisnuite.

          9. A Dennis the Menace Christmas - Un Craciun cu Dennis

     Este unul din filmele care au devenit o traditie pentru mine la Craciun, alaturi de seria Home Alone. Filmul prezinta povestea lui Dennis, un baiat care nu este foarte cuminte si care se cearta deseori cu vecinul sau, cateodata putin morocanos. Totusi, de Craciun se schimba relatia dintre cei doi :)

          10. A princess for Christmas - Craciunul la Castel

     Jules este o tanara din America care are grija de nepotii ei. Intr-o zi primeste vestea ca este invitata la castelul familiei sotului surorii ei din Europa. La inceput ea refuza, dar pana la urma decide sa mearga, spre binele copiilor care vor sa-si cunoasca bunicul. Tanara aduce cu ea spiritul Craciunului in castelul putin serios al ducelui. De asemenea, exista si posibilitatea unei povesti de dragoste. Acest film mi-a placut foarte mult, deoarece mie imi plac de obicei filmele romantice. Imi place si  mai mult pentru ca filmul e filmat in Romania. Spre exemplu, castelul ducelui este Castelul Peles, pe care l-am si vizitat :)

          11. Good Luck Charlie: It's Christmas! - Bafta Charlie: Filmul

     De cand am vazut prima data filmul, cand a fost lansat, in 2011, stiam ca o sa devina unul din filmele mele preferate de Craciun, deoarece este un film Disney care prezinta aventurile familiei Duncan de Craciun. De altfel, Bafta Charlie este unul din serialele mele preferate!

          Bonus :)

     Am de asemenea si un episod dintr-un serial la care ma uit de Craciun. Este vorba de Gossip Girl, mai exact episodul 11 din sezonul 1, Roman Holiday. Acest episod in mod special imi place pentru ca prezinta magia New York-ului de Craciun, in lumea din Gossip Girl, unul din serialele mele preferate.


     Aceasta a fost topul filmelor mele preferate de Craciun. Daca v-a placut aceasta postare va rog sa ii dati +1 si sa cititi si alte postari, cum ar fi cele din mini-seria de Craciun: DIY fulgi de zapada, Cadouri rapide de Craciun si Reteta de fursecuri :) Si nu uitati sa reveniti maine pentru ultima postare legata de Craciun!
     Intrebare: Care este filmul tau preferat de Craciun si de ce? :D


    Don't forget to smile!! BE HAPPY. BE BRIGHT. BE YOU!!

  







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu